מפגש אונליין להכנה רגשית לקראת הלידה וההורות

    עפר גדנקן No Comments on מפגש אונליין להכנה רגשית לקראת הלידה וההורות

    מיוחד בבית החולים לנשים ויולדות בשיבא

    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לידה היא חוויה מרגשת ומעצימה, אך במקביל פעמים רבות טומנת בחובה גם חוסר מוכנות, רגעים של מתח, חרדה וחוסר וודאות. הלידה וההורות הטרייה מזמנים ליולדת סיטואציות שונות הדורשות הכנה רגשית מיוחדת.

    על מנת לסייע בהפחתת מתח וכדי לאפשר לכל יולדת להתמודד עם מצבי הקושי, מצבי הרוח וסיטואציות חדשות ולא מוכרות, מתקיים בשיבא קורס אונליין מיוחד בהנחייתה של ד"ר ורד בר – מנהלת 'מרפאת חווה' בשיבא. הקורס מקיף מכלול של נושאים חשובים אותם פוגשת האשה בתקופת הלידה: הזנה טבעית, מודעות למצבי קושי, הזמן לבקש עזרה, שינת האם והתינוק, אינדיבידואליות ושינוי התא המשפחתי, הורות ותהליך החיבור לתינוק ועוד.

    "למצב הרגשי –נפשי של היולדת השפעה מהותית על תקופת הלידה וההורות שלאחריה" אומר ד"ר ורד בר מנהלת 'מרפאת חווה' בשיבא. התינוק החדש וכל המציאות החדשה והשונה מזמנים מצב חדש לגמרי שפוגש כל אחת במקום שבו היא נמצאת. לכן ישנה חשיבות גבוהה לקבל הכנה רגשית לתקופה הזו, לקבל את הכלים להתמודד בתור יולדת/אמא/אשה  וגם לדעת מתי המצב דורש פניה לעזרה על מנת למנוע מצבים קשים יותר. אנו גאים להיות בית החולים הראשון לנשים ויולדות בישראל שמקיים קורסים כאלו ומקווים להיות שם בשביל היולדות שלנו עם כל מה שהן צריכות כדי לעבור את חוויית הלידה באופן החיובי, הטוב והבריא ביותר".

    המפגש הקרוב יתקיים ב- 6/1/21  – כ"ב בטבת בשעה 18:00. ההרשמה למפגש זה או למפגשים הבאים באמצעות אתר שיבא, או במס' טלפון  03-5305200, או אצל הגב' יעל קרישבסקי – מתאמת הקהילה במס' טלפון  052-666-7991.

    מזל טוב!



    0 תגובות